هواداران شادمهر عقیلی
ملودی خاطرات
آهنگهای قشنگ

 


1-حمیدعسکری 

حمید عسکری خواننده ی محبوب و خوش صدایی است که مخصوصا درآلبوم اولش یعنی کما 1 خیلی شبیه شادمهر میخونه، ولی آلبومهای بعدیش انتظارات رو برآورده نکرد. منتظرآلبوم جدید حمید عسکری به نام سرنوشت باشید. من اهنگهای ناشناس –وقت رفتن وسنگ غرور روپیشنهاد میکنم.

2-علیرضافرد

من خودم خیلی صداشودوست دارم، علاوه بر اینکه شبیه شادمهره یه سبک خاص خودش روهم داره. تاحالا 3 تاآلبوم داده ومنتظرآلبوم جدیدش به نام تردید باشید و آهنگهای شیدا-اون که رفته-دردمشترک ومحال روپیشنهادمیکنم

3-رامین بیباک

این خواننده هم مخصوصااوایل آهنگهای بهتر وشبیه تر به شادمهر میخوند ولی در کل صداشودوست دارم. اهنگهای قیدموبزن-عشق من-تصوویرعشق-سرنوشت روپیشنهاد میدم

4-محسن یگانه.

البته اشتباه و بی انصافیه که محسن یگانه رو تقلیدکننده ی شادمهر بدونیم چون این خواننده ی دوست داشتنی سبک وصدای مخصوص خودشو داره ولی به هر حال چنتا آهنگ داره که به شادمهر خیلی نزدیکه وحتی بازخوانی آهنگ شادمهر روکرده ویه جورایی شادمهر رو الگویی خودش دونسته. مثلا آهنگ آسمونی و خیالی رو خونده

5-اشکان یوسفی

این خواننده اکثرا آهنگهای کسایی که شبیه به شادمهر میخونن رو به نام خودش میزنه. مثلا آهنگهای مهران جعفری، شهریار شهبازی و ابوالفضل فلاح و محمدرضاشکری رو به اسم خودش زده.درحال حضر نمیدونم کدوم آهنگ وافعا مال خودشه

6-سامان جلیلی

سامان جلیلی هم از خوانندگان خوش صدایی هست که بعضی از آهنگهاش تو همون سبک شادمهره وقشنگ میخونه، البته این روزها اکثرا شباهت عجیب وزیادی به محسن یگانه پیداکرده. منتظرآلبوم جدیدش به نام پرتگاه باشیدو اهنگهای عشق من-سردرگم ومجازات رو پیشنهاد میکنم.

7-مهروز

تاحدودی جنس صداش شبیه شادمهرهست ولی تا حالا آهنگهاش خیلی موردپسندمن نبوده وضمن اینکه آهنگهای زیادی هم نخونده. جای پیشرفت داره

8-فرزان کیانی

جدیدا آلبومشو گوش دادم، تاحدودی شبیه به علیرضافردمیخونه، این آلبوم که اولین آلبومش هم هست، ماندگار نام داره و پیشنهاد میکنم این آلبوم رو گوش کنید.

 

9-آرمان اسماعیلی

خواننده ی جنوبی که صدا وسبکش شباهت زیادی به شادمهر داره، البته صدای خاص خودش هم هست، مخصوصا آهنگهای اولش خیلی قشنگ بود،1 آلبوم به نام مهم نیست داره و منتظر آلبوم جدیدش به نام آماده باش، باشید.

10-شهریار شهبازی

همون کسی هست که اشکان یوسفی بیشتر آهنگهاشو به اسم خودش زده.1 آلبوم داره به اسم بچه طلاق. قشنگه من آهنگهای اعتراف اخر و صدای بارون و مرور و ساده دل روپیشنهاد میدم

11-ابوالفضل فلاح

صداش شباهت زیادی یه حمید عسگری داره و یه جورایی سعی میکنه مثل شادمهر بخونه جای پیشرفت زیادی داره

12-احمد صفائی

من خودم صداشو دوست دارم صاش شباهت زیادی به سامان جلیلی داره وبعضی از آهنگهاش خیلی شبیه به سبک شادمهر هست. متاسفانه هنوز آلبومی نداده ولی من آهنگهای محال و قول میدم و عشق اول رو پیشنهاد میدم

13-محمدرضاشکری

محمدرضا شکری همون خواننده ی اهنگ معروف شیرین وفرهاد هست، اهنگی که به اسم شادمهر و اشکان یوسفی بر سر زبانها افتاد. ولی متاسفانه بقیه ی آهنگهاش خیلی ضعیف بوده کلا 5،6 تا اهنگ بیشتر نخونده. جای پیشرفت زیادی داره

14-حسین جوشقانی

صداش بیشتر شبیه محسن یگانه ست تا شادمهر. آهنگ خداحافظ روپیشنهاد میکنم

15- پویاسالکی

صداش شباهت زیادی به محسن یگانه داره واز این جهت میشه گفت به شادمهر هم شباهت داره

16-علی مهدوی

علی مهدوی تاکنون 2 آلبوم به نام خاک جاده ها و حادثه رو منتشرکرده، صدای قشنگی داره و خیلی نزدیک به شادمهر میخونه، من آلبوم اولش رو خیلی دوست داشتم، بخصوص آهنگ بی تو تنهام. آهنگ دستاتو بگیرم رو هم پیشنهاد میدم.

17- مهران جعفری

مهران جعفری (زاده 18 خرداد 1369 در تهران) خواننده، آهنگساز و تنظیم کننده ايراني سبک پاپ و ترنس است. مهران در سن 13 سالگی به موسیقی علاقه مند شد و نواختن گیتار، کیبورد و پیانو را فرا گرفت.   از مهران جعفری تک آهنگهای اگه نباشی، ماه و الماس، حس تو و اخیرا چهار تراک به نامهای تک ستاره، همه دنیام شدی، کابوس تنهایی و ریمیکس همه دنیام شدی شنیده شده است. اولین کار مهران جعفری آلبوم '''بعد از من''' بود که در سال ۱۳۸۵ منتشر شد.خیلی صداشو دوس ت دارم امیدوارم زودتر آلبوم جدیدشو تهیه کنه

18-محمدرضاآذری

جدیدترین خواننده ی است که به عنوان هوادارشادمهر آهنگی رامنتشرکرده.این آهنگ که تنهایی نام داره ابتدا در تمام سایت ها به اسم شادمهر عقیلی منتشرشد که بعداز مدتی مشخص شد خواننده آن کسی نیست جز محمدرضاآذری.وی صدای فوق العاده قشنگی داره وهمینطور به زودی آلبومی را  منتشرخواهد کرد که براش آرزوی موفقیت میکنیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

ی شادمهری
ساعت1:59---28 خرداد 1394
واقعا ک حرفاتون اصلا صحیح نیست اولن ک حمید عسکری از شادمهر بدش میاد و در ضمن همه شادمهری هام از حمید عسکری بدشون میاد دوم اینکه چرا میگید یگانه تقلید نمیکنه یگانه سرتاپاش تقلید از استاد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1